کارهایی که باعث سقط جنین می شود3

شاید بهتر باشد بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشیدد زیرا که حال سلامت موجود دیگری وابسته به شماست و کارهایی که باعث سقط جنین می شود را بشناسید. و البته که از آن ها اجتناب کنید

سقط

آب آناناس
گفته می شود که آب آناناس ماده‌ي بدون خطر و طبیعی دیگری است که می توان با ان در اوایل بارداری جنین را سقط کرد. دلیل چنین تاثیری ویتامین C فراوان و سایر آنزیم‌ها و مواد شیمیایی موجود دراین میوه است که گفته می شود روی بدن زنان باردار تاثیر بیش‌تری دارند و بهمین دلیل بطور موفقیت‌آمیزی سبب سقط جنین می شود بدون اینکه هر گونه عوارض جانبی ایجاد کنند. این راه‌حل بطور گسترده‌اي توسط تعداد زیادی از زنان استفاده میشود. برای اینکار خیلی ساده باید یک آناناس را خوب پوست بکنید و ان را برش دهید.

سپس آناناس‌هاي‌ خرد شده را همراه با مقداری آب داخل دستگاه مخلوط‌کن بریزید و آب آناناس را آماده کنید. در نهایت، این آبمیوه رابه طور منظم مصرف کنید. راه دیگر این است که میتوانید آناناس را خرد کنید و هرروز یک کاسه از ان بخورید.

قرص آسپرین
قرص آسپیرین برای سقط جنین در اوایل دوران بارداری تقریباً بدون خطر و طبیعی است .شما می توانید این قرص را برای تنظیم دوره‌ي قاعدگی‌تان نیز مصرف کنید. تنها کاری که باید بکنید این است که تعداد زیادی قرص آسپرین تهیه کنید و سپس پنج تا ۶ قرص رابا آب تمیز مصرف کنید. علاوه بر این، باید از سایر روش‌هاي‌ خانگی سقط جنین نیز استفاده کنید.

درصورت استفاده از قرص آسپرین در هر شرایطی، رژیم غذایی شما حتما باید شامل مواد غذایی مانند زنجبیل، میخک، آووکادو، جعفری، انجیر و بعضی از گیاهان دارویی و مغزها باشد.

ورزش سنگین
همه ی می دانیم که اغلب به زنان باردار توصیه میشود که در فعالیت‌هاي‌ فیزیکی شرکت نکنند و چیزهای سنگین بلند نکنند و توصیه‌هایي از این دست. بنابر این، شما باید عکس این توصیه را انجام بدهید تا جنین در همان روزهای اولیه‌ي بارداری سقط شود. برای اینکه سقط جنین رابه طور موفقیت‌آمیز انجام بدهید، باید به شدت ورزش کنید و گاهی اوقات حتی ورزش دراز و نشست را انجام دهید.

علاوه بر این، بالا و پایین رفتن از پله‌ها یک راه مطمئن است اگر که می خواهید جنین خودرا سقط کنید. گذشته از این، باید یک رژیم سخت داشته باشید که تمام اقلام لازم را برای مصرف داشته باشد.

دوز بالا ویتامین C
در واقع، مصرف دوز بالای ویتامین C بطور گسترده‌اي بعنوان یکی از راه‌هاي‌ سقط جنین شناخته شده‌است. در حالی‌که این ویتامین در میوه‌هاي‌ خانواده‌ي مرکبات یافت می شود و می توانید با مصرف این میوه‌ها ان‌ را دریافت کنید، مصرف مکمل‌هاي‌ این ویتامین برای اثربخشی بهتر توصیه میشود. همچنین باید مصرف روزانه‌ي این ویتامین را بین ۵۰۰ تا ۱۲۰۰ میلی‌گرم افزایش دهید.

افزایش تدریجی دوز ان منجر به افزایش سطح استروژن در بدن خواهد شد. علاوه بر این، افزایش سطح استروژن سبب کاهش سطح پروژسترون نیز می شود – هورمونی که برای رشد سالم جنین ضروری است. بنابر این، کاهش پروژسترون که ناشی از افزایش مصرف ویتامین C است، سبب وقوع سقط جنین بدون هر گونه خطری میشود.

قطره‌ی پنیرویال
پنیرویال نیز یکیدیگر از بهترین روش‌هاي‌ خانگی طبیعی برای سقط جنین در اوایل دوره‌ي بارداری است. این گیاه بطور گسترده‌اي در تولید قرص‌هاي‌ ضد بارداری و قطره‌هاي‌ دکتری استفاده می شود.

ما اغلب گل این گیاه رابه اسانی پیدا نمیکنیم، بنابر این برای استفاده از این گیاه، باید از برخی جزییات فنی پیروی کنید. شما باید فروشگاهی را پیدا کنید که قرص یا کپسول این گیاه رابه فروش می رساند.

همچنین می توانید یک بطری محلول پنیرویال یا روغن ان را پیدا کنید و بطور مرتب مصرف کنید. این گیاه واکنش سنگین در بدن ایجاد میکند و باعث بروز مشکل در واژن می شود و به این ترتیب انقباض و سقط بطور طبیعی و بدون خطر رخ می دهد.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>