کارهایی که باعث سقط جنین می شود1

شاید بهتر باشد بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشیدد زیرا که حال سلامت موجود دیگری وابسته به شماست و کارهایی که باعث سقط جنین می شود را بشناسید. و البته که از آن ها اجتناب کنید.

سقط جنین

دوش آب گرم و سقط جنین
یکی از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جی در اوایل بارداری این است که بطور مرتب دوش آب گرم بگیرید. با این حال، شما باید این روش رابا مصرف گیاهان دارویی بدون خطر یا سایر محصولات طبیعی ترکیب کنید تا نتایج بهتری به‌دست بیاورید. مطمئنا این روش برای رسیدن به نتایج مورد نظر بدون خطر و مطمئن است.

ویتامین C خواصی طبیعی برای پیشگیري از حاملگی دارد و یکی از گزینه‌هاي‌ عالی در فهرست ۱۶ روش خانگی سقط جنین است. به یاد داشته باشید میوه‌هاي‌ خانواده‌ي مرکبات را در مقادیر زیاد مصرف کنید. اینکار را باید به خصوص هنگامی انجام دهید که دوره‌ي ماهانه‌ي منظمی را تجربه می کنید و احساس بارداری دارید.

دانه‌ هاي‌ کنجد برای
در واقع، دانه‌هاي‌ کنجد یک افزودنی سالم برای رژیم غذایی آدم‌ها در سراسر جهان هستند. با این حال، این دانه حاوی خواص بدنامی هستند که می توانند سبب سقط جنین شوند. شما میتوانید مقداری دانه‌ي کنجد را مستقیما مصرف کنید. گزینه‌ي دیگر برای مصرف کنجد این است که می توانید مقداری از دانه‌هاي‌ کنجد را شب تا صبح داخل یک لیوان آب خیس بگذارید.

در هنگام صبح می توانید آبی راکه مدت طولانی کنجد در ان غوطه‌ور بوده و طعم کنجد را گرفته مصرف کنید. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ي مشابه، میتوانید دانه‌هاي‌ کنجد رابه غذا هاي‌تان اضافه کنید. این دانه‌ها دارویی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین هستند!

برگ جعفری
برگ سبز جعفری نیز بعنوان یک داروی خوب برای سقط جنین در اوایل بارداری استفاده می شود. مشهور است که این گیاه در اوایل دوره‌ي بارداری بطور طبیعی سبب سقط جنین میشود و تنظیم‌کننده‌ي عالی دوره‌ي قاعدگی است. این گیاه دارویی به شل شدن رحم کمک میکند و سپس باعث سقط جنین میشود. شما می توانید برگ‌هاي‌ جعفری رابه شیوه‌هاي‌ متفاوتی مصرف کنید.

اولین شیوه این است که میتوانید چند برگ جعفری را آماده کنید و ان را همراه با مقدار کمی آب دریک دستگاه تمیز مخلوط‌کن بریزید و سپس آب ان را استخراج کنید. میتوانید مقداری از ان را دریک فنجان تمیز بریزید و چند بار در روز ان را بخورید. روش دوم برای مصرف این گیاه دارویی این است که می توانید مقداری جعفری خشک بردارید و سپس از ان دمنوش تهیه کنید و ان را بنوشید.

و روش آخر اینکه، فقط چند ساقه جعفری را بردارید و سپس ان رابه مدت یک شب تا صبح در واژن‌تان قرار دهید یا ان را چند بار در روز عوض کنید تا به بهترین نتیجه‌ي ممکن برسید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>