لکه بینی در بارداری

لکه بینی در بارداری ممکن است برای هر مادری بوجود بیاد که دلایل مختلفی دارد و شناخت این دلایل مهم می باشد زیرا برخی لکه بینی ها باعث خطر می باشد..

لکه بینی در بارداری
لکه بینی در اوایل بارداری

رنگ لکه ها در دوران بارداری

به ترشحات خونی کم یا کمرنگ صورتی، قرمز یا قهوه‌ای تیره (آهن زنگ زده) گفته می‌شود. زن باردار در مواجهه با لکه ها در دوران بارداری یا ترشحات کم رنگ خون می‌تواند احساس بدی داشته باشد، اما این موضوع نشانه‌ای بروجود مشکل در فرد نیست.

پزشک شما چگونه لکه بینی را تشخیص می‌دهد؟

در اوایل دوران بارداری شما ممکن است نیاز به یک آزمایش خون گونادوتروپین کوریونی (hCG) داشته باشید. این آزمون برای بارداری، طبیعی است و می‌تواند به تشخیص حاملگی خارج از رحم یا جلوگیری از سقط جنین احتمالی کمک کند. گروه خونیتان هم تایید خواهد شد.

آیا لکه بینی در دوران بارداری خطرناک است؟

لکه ها در دوران بارداری همیشه سبب زنگ خطر نمی‌شود. بسیاری از زنان دراوایل دوران بارداری خونریزی لانه گزینی را تجربه می‌کنند. به عنوان مثال، این که بعد از رابطه جنسی خونریزی داشته باشید امری طبیعی است.

در صورتی که خونریزی خود به خود متوقف نشد و حجم آن بیشتر شد به دکتر خود اطلاع دهید. در صورتی که هریک از نشانه‌های لکه بینی را داشته اید مانند کمر درد، تب یا گرفتگی عضلات به او اطلاع دهید.

به یاد داشته باشید که بسیاری از زنانی که دچار لکه در دوران بارداری می‌شوند در آینده زایمان‌های موفقی داشته اند. پزشک تان می‌تواند به شما در ارزیابی نشانه‌های ممکن کمک کند.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>