طرز تهیه پودینگ پیناکولادا

پودینگ پیناکولادا یک پودینگ بسیار خوشمزه استوایی است و با ترکیب نارگیل و آناناس که در آن بی نظیر است تهیه می شود و بسیار مناسب مجالس می باشد.

پودینگ پیناکولادا

پیناکولادا، نوشیدنی ملی پورتو ریکو است. . گاهی در آن از خامه و بستنی هم استفاده می‌شود و گاهی با تکه‌های یخ به مقدار زیاد مخلوط می‌شود. اغلب برای تزیین این نوشیدنی از یک حلقه آناناس و یک گیلاس استفاده می‌شود.

البته ما در این جا در مورد طرز تهیه پودینگ پیناکولادا صحبت می‌کنیم. مواد اصلی پودینگ هم مانند نوشیدنی شیر نارگیل و پوره آناناس هستند. شما می‌توانید این پودینگ را همراه با بستنی وانیلی میل کنید و یا آن را با تعدادی یخ در مخلوط کن بزنید و به این ترتیب آن را خنک میل نمایید.

مواد لازم برای پودینگ پینا کولادا
شیر نارگیل 1 پیمانه
شیر 1 پیمانه
شکر 1/2 پیمانه
پودر نارگیل 1/3
نشاسته ذرت 2 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 1 عدد
خلال پوست پرتقال 1 قاشق غذاخوری
موز بزرگ 1 عدد
کره 1 قاشق غذاخوری
عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
کمپوت آناناس 1/2 پیمانه

طرز تهیه پودینگ پیناکولادا:

ابتدا موز را پوست بکنید و به صورت حلقه‌هایی به ضخامت ۲ سانتیمتر خرد کنید. آناناس را هم بکوبید و له کنید.

شیر نارگیل، شیر، شکر، پودر نارگیل، نشاسته ذرت، تخم مرغ و خلال پرتقال را در یک شیرجوش یا قابلمه بریزید و هم بزنید. شیرجوش را روی شعله متوسط قرار دهید.

تکه های موز را اضافه کنید و مرتب هم بزنید تا زمانی که پودینگ پینا کولادا غلیظ شود. سپس ظرف را از روی شعله بردارید و تا داغ است کره و عصاره وانیل را به آن اضافه کنید و مخلوط کنید تا کره آب شود.

صبر کنید پودینگ پیناکولادا کمی خنک شود. در آخر آناناس‌ها را اضافه کنید و پودینگ را زیر و رو کنید. حال پودینگ پیناکولادا را در ظرف مورد نظرتان بریزید و روی آن را با چیزهایی از قبیل خامه، نارگیل و آناناس تزیین کنید. نوش جان!

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>