طرز تهیه پای تامالی مکزیکی

پای تامالی یک غذای ساده مکزیکی خوشمزه می باشد پس اگر شما هم از طرفداران غذاهای مکزیکی هستید با ما با طرز تهیه پای تامالی همراه باشید.

پای تامالی یک غذای مکزیکی ساده و خوشمزه

زمان آماده سازی : 15 دقیقه

زمان پخت : 1 ساعت و 30 دقیقه

پای تامالی


مواد رویه پای تامالی مکزیکی:
کره نرم یک سوم فنجان
آرد ذرت 1 فنجان
پودر چیلی نصف ق چ
پودر زیره نصف ق چ
بکینگ پودر نصف ق چ
نمک نصف ق چ
آب مرغ دو سوم فنجان
مواد میانی
کره 2 ق غ
پیاز زرد خرد شده 1 عدد
فلفل دلمه قرمز خرد شده 1 عدد
کدو سبز خرد شده 1 عدد
سیر خرد شده 3 حبه
زیره 2 ق چ
پودر چیلی 2 ق چ
نمک 1 ق چ
لوبیا سیاه پخته 450 گرم
گوجه خرد شده 450 گرم
مرغ ریش شده 2 فنجان
کنسرو ذرت 1 فنجان
پنیر مونتری جک رنده شده 1 فنجان
برگ گشنیز خرد شده نصف فنجان

طرز تهیه پای تامالی مکزیکی:

کره را با سر پدالی همزن حدود 1 دقیقه هم بزنید تا کرمی شود . آرد ذرت ، نمک و ادویه ها را اضافه کنید و هم بزنید یکدست شود . آب مرغ را حین هم زدن کم کم اضافه کنید و 6 دقیقه هم بزنید و سپس 15 دقیقه کناری بگذارید .

یک تابه 25 سانتی چدنی را روی حرارت بگذارید و کره را در تابه ذوب کنید و پیاز را اضافه کرده تفت دهید تا نرم شود . فلفل ، کدو سبز ، سیر را به همراه زیره و پودر چیلی و نمک تفت دهید .

لوبیا ، گوجه فرنگی ؛ مرغ و ذرت را اضافه کرده هم بزنید تا به جوش آید و غلیظ شود گشنیز را اضافه کرده و پنیر را رویش بپاشید . مخلوط آرد ذرت را روی مواد تابه ریخته و در ظرف را گذاشته به مدت 20 – 30 دقیقه گریل کنید تا رویش برشته شود . 10 – 15 دقیقه کناری بگذارید از حرارت بیوفتد سپس برش زده سرو کنید .

امیدوارم از پای تامالی مکزیکی لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>