طرز تهیه سوپ ذرت و کاری تایلندی

یک سوپ خوشمزه دیگه که با تمام سوپ هایی که تا بحال امتحان کردید فرق میکنه طعم بی نظیر و همینطور بسیار مقوی که میتونه زینت بخش سفره مهمونی یا سفره افطار خانوادتون باشه با ما با طرز تهیه سوپ ذرت و کاری تایلندی همراه باشید.

سوپ ذرت و کاری تایلندی

مواد لازم سوپ ذرت و کاری تایلندی:

پیاز یک عدد درشت

پودر سیر یک قاشق یا دو حبه سیر

دانه ذرت دو پیمانه

فلفل دلمه ایی قرمز یک عدد

شیر نارگیل چهار پیمانه

پودر کاری سه تا پنج قاشق

عصاره سبزیجات یک عدد

برگ اسفناج یک پیمانه

لیمو ترش به میزان دلخواه

نمک و فلفل به میزان لازم

طرز تهیه سوپ ذرت و کاری تایلندی:

پیاز خردشده را در قابلمه‌ای بریزید و روی حرارت تفت دهید. وقتی پیاز سبک شد، پودرسیر یا دو حبه سیر له شده را به همراه ذرت به آن اضافه کنید.

فلفل‌دلمه‌ای قرمز را خلالی خرد کنید و به مواد دیگر بیفزایید. شیر نارگیل و پودرکاری را هم به مواد داخل قابلمه اضافه کنید. قرص عصاره سبزیجات را در قابلمه پودر کنید.

برگ اسفناج ریز و تازه را هم خرد کنید و به مواد درحال جوشیدن بیفزایید. در قابلمه را ببندید تا ذرت‌ها بپزند و سوپ جا بیفتد. در آخر لیموی درشت را هم آب بگیرید و به همراه کمی نمک و فلفل به سوپ بیفزایید و آن را سرو کنید.

امیدوارم لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>