طرز تهیه بروسکتا

بروسکتا در واقع راحت ترین غذایی است که می توانید برای پذیرایی از مهمان ها آماده کنید آن هم فقط در ظرف پنج دقیقه و البته به سادگی آب خوردن تهیه می شود. این غذا در واقع نوع با کلاس شده ای از نان پنیر گوجه خودمان است که کشور دوست کمی به آن رنگ و لعاب داده است تعجب نکنید این فقط یک شوخی ساده بود بروسکتا یک میان وعده و یا فینگر فود بسیار خوب و آسان برای دورهمی دوستانه نیز به حساب می آید و در واقع جزو غذاها ومیان وعده های قسمت مرکزی ایتالیا به حساب می آید.

بروسکتا

زمان پخت وآماده سازی فقط 5 دقیقه
مواد لازم برای بروسکتا
نان تست ، روغن زیتون ، گوجه فرنگی ، ریحان تازه، سیر ، پیازچه ، فلفل و نمک ، پنیر خامه ای یا پنیر موتزارلا (به مقدار لازم)

بروشتا ( بروسکتا ) پیش غذای ایتالیایی

بروسکتا ایتالیایی نام یک پیش‌غذاست که در نواحی مرکزی ایتالیا تهیه میشود.

طرز تهیه بروسکتا:

برای تهیه این پیش غذای سبک و اشتها آور نان ها را تست کرده و روی آنها ‌را سیر کوبیده شده بمالید سپس روی ان روغن زیتون ، فلفل و نمک بریزید ، گوجه ها و پیازچه ها را خرد کنید و بهمراه ریحان و پنیر روی نان ها قرار دهید و پیش غذای خوشمزه تان را سرو نمائید.

نکته : در این پیش غذا میتوانید از مواد دیگری مانند انواع سبزیجات ، انواع حبوبات ، کالباس ، پنیر و … نیز استفاده کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>