طرز تهیه پارفیت میوه و سس بادام

پارفیت میوه و سس بادام قطعا انتخاب خوبی برای یک دسر سالم و بسیار خوشمزه و شکیل مناسب مهمانی خواهد بود امیدوارم از تهیه این پارفیت میوه لذت ببرید.

پارفیت میوه و سس بادام


دسر پارفیت از دسرهای خوشمزه و شیک است که برای سرو در مهمانی ها و جشن تولدها نیز بسیار مناسب است . این دسر خوشمزه تک نفره سرو می شود و با انواع میوه ها و مغزها می توان آن را تهیه نمود. در مقاله ای که پیش روی شماست دسر پارفیت با میوه های ریز تابستانی یا بری ها تهیه شده است . شما می توانید در هر فصلی با توجه به میوه های موجود همان فصل این دسر را تهیه کنید. حتی میتوان به جای لایه های میوه از لایه های مغز و آجیل هم استفاده کرد. در دستور امروز پرنیان برای لایه میانی از کرم بسیار خوش طعمی استفاده شده است که در تهیه دسرهای دیگر نیز کاربرد دارد و می توان از آن استفاده نمود.

مواد لازم برای پارفیت میوه و سس بادام
بادام هندی 1 لیوان
خامه 1 لیوان
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
عسل یا شکر 1/4 لیوان
اسانس وانیل 1/4 قاشق چایخوری
آب 1/4 لیوان
میوه و گرانولا مقدار لازم

طرز تهیه دسر پارفیت میوه و سس بادام :

بادام هندی ، خامه ، عسل ، آبلیمو ، آب و اسانس وانیل را داخل مخلوط کن بریزید و خوب بزنید تا یکدست شود ( میتوانید به جای خامه از پنیر ماسکارپونه استفاده کنید ).

داخل لیوان سرو مقداری گرانولای خرد شده بریزید و روی آن مقداری سس بادام اضافه کنید ( میتوانید به جای گرانولا از تکه های کیک ، ژله ، بیسکوییت خرد شده نیز استفاده کنید ).

روی سس بادام میوه های خرد شده بریزید ، پارفیت را در یخچال قرار دهید تا سرد شود سپس سرو کنید ( در صورت تمایل میتوانید روی پارفیت را با مقداری خامه یا بستنی تزیین کنید ).

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>