طرز تهیه اسنک سیب وکره بادام

اسنک سیب و کره بادام یک میان وعده بسیار مغذی و یک پیشنهاد عالی برای کودکان بد غذا می باشد و بسیار آسان تهیه می شود و لذیذ است. همچنین به عنوان یک مینی دسر می تواند در میهمانی ها زینت بخش پذیرایی شما باشد. این اسنک خوشمزه را می توان با انواع سیب قرمز و یا زرد و سبز و ترش و شیرین تهیه کرد که کاملا بستگی به ذائقه خودتان دارد. با ما همراه باشید تا یک مینی دسر خوشمزه را درست کنیم.

اسنک سیب وکره بادام

مواد لازم برای اسنک سیب و کره بادام
سیب کوچک 2 عدد
آب لیمو(اختیاری) 1 قاشق چایخوری
کره بادام زمینی 3 قاشق غذاخوری
جو دوسر پرک 2 قاشق غذاخوری
چیپس شکلات 2 قاشق غذاخوری

طرز تهیه:

سیب ها را خوب بشویید و خشک کنید. با استفاده از یک چاقوی تیز آن ها را بصورت حلقه های 1-2 سانتی برش بزنید و هسته های آن را دربیاورید. روی یک برش سیب کمی کره بادام زمینی بمالید. روی آن جو پرک و چیپس شکلات بریزید.

سپس یک برش دیگر را روی آن قرار دهید و کمی فشار دهید تا بصورت یک ساندویچ دربیاید. اسنک سیب و کره بادام زمینی را به تعداد دلخواه تهیه کنید و در بشقاب بچینید و سرو کنید.

نکته:

قطعات سیب می تواند بسته به سلیقه شما کوچک و یا بزرگ باشد و یا از قطعات قاچی برای اینکار بهره ببرید که شکیل تر است.

برای تهیه اسنک سیب می توانید از سیب های قرمز و سبز (یا زرد) استفاده کنید تا برای بچه ها جذابیت بیشتری داشته باشد.

بجای چیپس شکلات می توانید از کشمش استفاده کنید. همچنین می توانید از خشکبار مانند گردو و بادام زمینی خرد شده نیز در این اسنک استفاده کنید.

در هر صورت مطمئن باشید که بچه ها عاشق این اسنک خوشمزه خواهند شد. اگر فرزند شما بلافاصله اسنک را نخورد برای جلوگیری از تیره شدن رنگ سیب کمی آب لیمو به سیب بمالید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>