طرز تهیه چیز کیک تک نفره

چیز کیک تک نفره جزو دسرهای پرطرفدار محسوب می شود و برای یک دورهمی دوستانه و یا پذیرایی از مهمان ها مناسب می باشد و در ضمن احتیاجی به پخت ندارد.

چیز کیک تک نفره

مواد لازم
پنیر خامه ای 227 گرم
خامه پر چرب 3 قاشق سوپخوری
شکر 5 قاشق سوپخوری
آبلیموی تازه 1 قاشق سوپخوری
عصاره لیمو 2 قاشق چایخوری
وانیل 1 قاشق سوپخوری
بیسکوییت کراکر خرد شده 1 و 1/2 پیمانه
میوه تازه 1 و 1/2 پیمانه
خامه فرم گرفته 1 پیمانه

طرز تهیه چیز کیک تک نفره


برای تهیه چیز کیک تک نفره، پنیر خامه ای، خامه پر چرب و شکر را در مخلوط کن ایستاده یا میکسر بریزید. آن قدر بهم بزنید تا کاملا نرم و روان شوند.
آب لیمو، عصاره ی لیمو و وانیل را به مواد داخل مخلوط کن اضافه کنید و حدودا 3 دقیقه به هم بزنید تا بافتی خامه ای و سبک به دست بیاید.

بیسکویت های کراکر را خرد و پودر کنید. یک لایه از بیسکویت کراکر را در انتهای لیوان پارفیت قرار دهید. بالای کراکر ها را با یک لایه از چیز کیکی که در مراحل قبل تهیه کردید، پر کنید و روی آن یک لایه میوه به دلخواه قرار دهید. برای تزیین چیز کیک تک نفره میتوانید روی دسر پارفیت را با خامه ی فرم گرفته پر کنید و سپس سرو نمایید.

نکات کلیدی
-برای این که در ریختن مخلوط چیز کیک روی بیسکوییت ها راحت تر باشید میتوانید از یک کیسه پلاستیکی استفاده کنید. به این صورت که گوشه کیسه پلاستیکی را برش بزنید تا به شکل یک ماسوره ی ساده دربیاید. با این روش مخلوط چیز کیک تمیز تر و راحت تر روی بیسکوییت ها قرار می گیرند.

-مواد اولیه ی گفته شده برای تهیه چیز کیک تک نفره برای شش نفر است. شما به میزان لازم خود میتوانید آن را تغییر دهید.

-برای تزیین چیز کیک لیوانی میتوانید از میوه هایی مانند توت فرنگی، تمشک، بلوبری و… استفاده کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>