طرز تهیه ترافل خمیری

ترافل خمیری یکی از بهترین و زیباترین نوع تنقلات خلاقانه هستند که می توانید برای جشن ها و مراسم های مختلف در خانه و با سلیقه خودتان تهیه کنید. ترافل خمیری که در اینجا می خواهیم در مورد تهیه آن صحبت کنیم از چیزی شبیه به خمیر کوکی تشکیل شده است که به صورت توپی در آمده و در شکلات ذوب شده غلتانده میشود. ترافل خمیری را میتوانید با پودر نارگیل، مغزهای مختلف یا ترافل های رنگی تزیین کنید.

ترافل خمیری

مواد لازم برای دسر ترافل خمیری
کره نرم شده ½ فنجان
شکر قهوه ای ¾ فنجان
عصاره وانیل 1 قاشق چایخوری
آرد سفید 2 و ½ فنجان
شیر عسلی (شیر تغلیظ شده شیرین) 2 فنجان
بیکینگ پودر ½ قاشق چایخوری
شکلات چیپسی 1 فنجان
شکلات تخته ای

طرز تهیه ترافل خمیری

شکر و کره را با مخلوط کن خوب بهم بزنید تا خامه ای و پفکی شود. وانیل را اضافه کنید و مجددا بهم بزنید. آرد و شیرعسل را یکی در میان و در چند مرحله به مخلوط اضافه کنید و در هر مرحله مخلوط کنید.

چیپس شکلاتی را به مواد اضافه کنید و کمی هم بزنید. با قاشق مخصوص کشیدن بستنی از مواد به صورت اسکوپی بردارید و روی کاغذ مومی قرار دهید و 2 ساعت در یخچال قرار دهید.

پس از 2 ساعت اسکوپ های ترافل را در دستانتان گرد کنید و مجددا 30 دقیقه دیگر آنها را در یخچال قرار دهید. شکلات تخته ای را ذوب کنید و بگذارید تا کمی خنک شود. سپس ترافل خمیری ها را درون شکلات بیندازید. حال آنها را بیرون بیاورید و مجددا در یخچال قرار دهید تا شکلات روی آن سفت شود. میتوانید روی ترافل را قبل از گذاشتن در یخچال با مواد دلخواه تزیین کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>