طرز تهیه کاپ کیک کرم شکلاتی

کاپ کیک کرم شکلاتی یک مینی کیک بسیار خوشمزه و شکیل برای زمان هایی که می خواهید از مهمان های زیادی با کیک پذیرایی کنید بسیار مناسب می باشد. همینطور شما می توانید با بکار بردن کمی سلیقه در کیک های کوچک فنجانی با کمی خامه و یا ترافل های رنگی و یا خرده های شکلات زیبایی کاپ کیک ها را دو چندان کنید.

کاپ کیک کرم شکلاتی

این مقدار برای ده تا دوازده نفر کافی می باشد که کاملا بستگی به سایز کاپ و یا فنجان شما دارد. اگر به تعداد کافی فنجان ندارید می توانید از قالب های کاپ کیک نیز استفاده کنید. با ما همره باشید تا این دسر بی نظیر را با هم یاد بگیریم.


مواد لازم برای کاپ کیک کرم شکلاتی
شیره طلائی یا عسل 2 یا 3 قاشق و ½ فنجان
پودر کاکائو 1/3 و 1 فنجان
وانیل 3 قاشق چایخوری
بادام هندی خرد شده 2 فنجان
روغن نارگیل ½ فنجان
آب ½ فنجان

طرز تهیه کاپ کیک کرم شکلاتی:

پودر گردو را همراه با 3 قاشق شیره طلائی، ½ فنجان پودر کاکائو و 1 قاشق چایخوری وانیل درون غذاساز یا مخلوط کن بریزید تا مواد چسبناک و خرد شوند.
10 تا 12 عدد قالب کاپ کیک حاضر کنید و مواد را درون آنها پخش کنید و به کف قالب فشار دهید.

بادام هندی خرد شده را 10 تا 15 دقیقه در آب بخیسانید و سپس آبکشی کنید.

بادام هندی را با شیره طلائی، وانیل و آب درون غذاساز بریزید. مخلوط را آنقدر بهم بزنید تا غلیظ و حجیم شود. سپس پودر کاکائو و روغن نارگیل را اضافه کنید و مجددا مخلوط کنید. اگر لازم بود، دور ظرف را چند باز بتراشید و سپس دوباره آن را مخلوط کنید.

مواد را روی محتویات کاپ کیکها بریزید و آنها را پر کنید. قالبها را درون فریزر قرار دهید تا چند ساعت سفت شوند. بعدا کاپ کیک ها را روی بشقابهای سرو برگردانید و سپس روی آن را باشکلات و گردو تزئین کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>