آموزش شیرینی عید بیسکویت کره ای

شیرینی عید بیسکویت کره ای یکی از ساده ترین شیرینی های است که برای تازه کارها مناسب است.

مواد لازم:

کره : ۱۳۰ گرم
پودر قند : ۱۰۰ گرم
وانیل : ۱ ق چ
آرد : ۲۰۰ گرم
تخم مرغ : ۱ عدد

شیرینی عید بیسکویت کره ای

طرز تهیه شیرینی عید بیسکویت کره ای :

کره رو از یک ربع قبل بذارید توی دمای محیط تا نرم بشه. تنها کافیه که نرم و قابل هم زدن شده باشه. بعد ۱ دقیقه ای با همزن بزنید تا یک دست بشه. بعد پودر قند رو الک کنید و اضافه کنید و اونقدر بزنید تا رنگش روشن (کرم رنگ) و بافتش کاملا یک دست بشه.
حالا تخم مرغ و وانیل رو با هم با چنگال میزنیم و به موادمون اضافه میکنیم و باز با همزن میزنیم تا کاملا یک دست و پفی بشه. بعد هم همزن رو میذاریم کنار و آرد رو الک میکنیم و کم کم به موادمون اضافه میکنیم و با لیسک یا قاشق مخلوط میکنیم. کمی که سفت شد میتونید از دستتون برای مخلوط کردن استفاده کنید. دقت کنید که شلی و سفتی خمیر بستکی به قالبی داره که استفاده میکنید. مثلا اگر از قیف استفاده میکنید کمی شل تر باشه بهتره. در هر صورت اگر احتیاج بود میتونید آردش رو کم و زیاد کنید. این رو هم در نظر داشته بشید که آرد بیش از حد به خورد مواد ندید تا شیرینی خوشمزه تری داشته باشید.
بعد هم بذارید روی کاغذ روغنی و در فر از قبل گرم شده و وقتی روش کمی طلایی شد از فر خارجش کنید و بذارید سرد شه و بعد توی ظرف بچینید.

1 نظر برای "آموزش شیرینی عید بیسکویت کره ای" ارسال شده است.

پاسخ
سمیرا

سلام خیلی خوب بود لطفا اموزش های بیشتری از شیرینی های مناسب برای ایام عید آموزش بدید ممنون از سایت هنر فا

پاسخ لینک نظر

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>