نشانه های دختر بودن جنین

فرزند هدیه ای اللهی است و هیچ کس جز خدای متعال چنین چیزی عطا نمی کند اگر جنسیت فرزند برایتان مهم است با شانه های دختر بودن جنین آشنا شوید.

دختر بودن جنین

بالا بودن شکم
اگر جنین در قسمت بالای شکم شما قرار گرفته باشد، پس احتمال دارد که یک دختر را باردار باشید. همچنین، اگر بیش‌تر وزن کودک‌تان در وسط شکم باشد، معلوم می‌شود که باید منتظر یک دختر باشید!

حالت تهوع در هنگام صبح
حالت تهوع بیش از حد در هنگام صبح در دوران بارداری صرف نظر از این‌که در کدام سه ماه به سر می‌برید، می‌تواند نشانه‌ی دختر بودن جنین باشد. هر چند این حالت می‌تواند با افزایش سطح هورمون در بدن و پایین بودن قند خون مرتبط باشد.

سریع‌تر بودن ضربان قلب
اگر ضربان قلب شما بالا باشد، یعنی ۱۴۰ تا ۱۶۰ ضربه در دقیقه، ممکن است یک دختر را باردار باشید.

چرب شدن پوست و پدیدار شدن آکنه
اگر در طول دوران بارداری جوش و راش روی پوست‌تان ظاهر شود، ممکن است به دختر بودن جنین مربوط باشد. باز هم باید بگوییم که مسئول بروز این مشکل هورمون‌ها هستند.

میل شدید به خوردن شیرینی از نشانه های دختر بودن جنین
اگر برای خوردن مواد غذازی شیرین مانند شکلات و بستنی به جای غذاهای تند و ترش ولع دارید، احتمال زیادی وجود دارد که جنین یک دختر باشد.

نوسانات ذهنی
اگر در دوران بارداری تغییرات شدید خلقی را از جمله تحریک‌پذیری، افسردگی و خشم را تجربه کنید، احتمالا یک دختر را باردار هستید.

روی کدام پهلو می‌خوابید؟
اگر در دوران بارداری بیش‌تر روی پهلوی راست بخوابید، به احتمال زیاد فرزندتان دختر است.

بافت مو و میزان براق بودن آن
اگر موهای شما نازک و کدر باشد، به این معنی است که یک دختر را باردار هستید، در حالی که موهای براق و درخشان نشان‌دهنده‌ی پسر بود جنین است.

رنگ ادرار
رنگ ادرار شما می‌تواند جنسیت کودک‌تان را نشان دهد. ادراری که به زرد رنگ است نشان می‌دهد که قرار است یک دختر وارد خانه‌تان شود.

خوش ترکیب و زیبا از نشانه های دختر بودن جنین
گفته می‌شود که اگر در دوران بارداری خوش‌ترکیب و زیبا هستید، قرار است که یک دختر داشته باشید.

سایز سینه
هنگامی که پستان سمت چپ کمی بزرگ‌تر از سمت راستی است، یا اگر افزایش قابل‌ملاحظه‌ای در اندازه‌ی سینه‌های‌تان وجود داشته باشد، به این معنی است که یک دختر دارید!

تست سیر
هنگامی که شما یک حبه سیر بخورید و بوی بدن‌تان تغییر نکند، یک دختر را باردار هستید. اما اگر بوی سیر به سرعت از شما متساعد شود، فرزندتان پسر است.

علاقه‌ی کودک نو پا
این یکی برای مادرانی است که برای بار دوم باردار هستند. اگر پسر بچه‌تان نسبت به باردار بودن شما حس خوبی داشته باشد فرزندتان احتمالا دختر است اما اگر او هیچ علاقه‌ای نشان ندهد، احتمالا جنین پسر است.

بینی
اگر هیچ تغییری در شکل بینی‌تان مشاهده نکنید، احتمالا یک دختر را باردار هستید. با این حال، اگر بینی مدام پهن‌تر و پهن‌تر شود، باید منتظر یک پسر باشید!

خط روی شکم
خط تیره که بر روی شکم‌تان ظاهر می‌شود نیز می‌تواند نشانه‌ای برای تعیین جنسیت کودک‌تان باشد. گفته می‌شود اگر خط تا بالای ناف باشد، یک پسر بچه را حامله هستید. اما اگر خط از ناف عبور کند یک دختر را باردار هستید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>