فیشر در زنان باردار

فیشر عارضه ایی دردناک است مخصوصا برای زنان باردار که تحمل آن بسیار سخت تر خواهد بود در این پست با درمان فیشر در زنان باردار با شما هستیم.

فیشر در زنان باردار

درمان فیشر در زنان باردار

یکی از احساسات ناراحت کننده ای که زنان باردار از آن رنج می برند درد شدید است که ممکن است طولانی و یا کوتاه بوده و در حال عبور مدفوع آن را تجربه کنند. با این حال، برخی از درمان هایی وجود دارد که به آنها در کاهش و بهبود زخم های مقعد کمک خواهد کرد چرا که در دوران بارداری باید از این روش ها بهره ببرند.


درمان فیشر در زنان باردار

بعد از هر بار اجابت مزاج با یک کاغذ توالت نرم و تمیز، باید ناحیه را کاملا خشک کرد.
برای خشک نگه داشتن منطقه آسیب دیده می توان از پودر بچه نیز استفاده نمود.
پوشیدن شلوار مناسب و نخی و حذف شلوار های جین. استفاده از لباس زیر پنبه اجازه می دهد که هوا به گردش درآید و روند بهبود شقاق را افزایش می دهد.

رژیم غذایی پرفیبر و مصرف زیاد آب و درمان فیشر در زنان باردار

فیبر مواد غذایی به عملیات هضم کمک کرده و حرکات روده را ملایم خواهد کرد. اگر مدفوع بیمار دشوار است، باید به یک رژیم غذایی با فیبر داشته باشد. بلغور جو دوسر، کلم بروکلی و سبزیجات، گندم سیاه، دانه کدو تنبل، اسفناج، دانه های آفتابگردان، نان، برنج، غلات صبحانه و سایر اقلام مواد غذایی منبع عالی فیبر هستند.

با این حال، بسیار مهم است که او مقدار زیادی آب بنوشد. این از مشکلات دستگاه گوارش جلوگیری می کند و بدن را هیدراته کرده در تخلیه سموم مفید خواهد بود. هر روز، باید دو لیتر آب نوشید. همچنین می توان مکمل های فیبر مصرف کرد که به شکل کپسول و قرص هستند. قبل از مصرف مکمل، ابتدا با پزشک مشورت نمود.

برخی از فعالیت هایی که فیشر در زنان باردار را تشدید می کند

برخی از فعالیت هایی وجود دارد که زن باردار هنگامی که از شکاف مقعدی رنج می برد نباید انجام دهد.
اولین و مهمترین چیزی که باید اجتناب کند، خارش مقعد است. مهم نیست چقدر درد و یا خارش دارید، اما شما باید خود را از خراشیدن و سایش این ناحیه محدود کنید چون تنها شرایط را تشدید می کند. علاوه بر این، روند بهبودی را مختل خواهد کرد.
مصرف غذا های سرد مزاج و یبوست زا
باید از سوار دوچرخه نیز اجتناب کنید و هرگز نباید به مدت طولانی دوچرخه سوار شوید.
علاوه بر این، شما باید مدت طولانی از نشستن روی سطح سخت جلوگیری کنید. برای نشستن از بالش نرم استفاده کنید.

درمان فیشر در زنان باردار

شقاق مقعدی یک مشکل جدی نیست و می تواند در عرض چند هفته بهبود یابد. با این حال، در طول بارداری، ممکن است باعث ایجاد بسیاری از ناراحتی ها شود. با توجه به ارتباط آن با سیستم روده، بهترین راه برای درمان شقاق در دوران بارداری مراقبت های ذکر شده و بهینه سازی رژیم غذایی است. پس از پایان دوران بارداری در صورتیکه شقاق مجددا عود کند، پیشرفت داشته باشد و موجب رنجش زیادی شود باید حتما با مراجعه به پزشک متخصص جراحی دستگاه گوارش و بهره مندی از شیوه های درمانی جدید و نوین که لیزر شقاق در صدر آن ها قرار دارد این عارضه را درمان نمود.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>