طرز تهیه کباب ماهی سالمون با سس جعفری

کباب ماهی سالمون با سس جعفری یک پیشنهاد شگفت انگیز برای تهیه یک وعده ناهار خوشمزه در یک روز تعطیل به همراه خانواده می باشد. همانطور که می دانید ماهی سالمون یکی از مفیدترین ماهی های موجود در جهان است و سرشار از ویتامین ها و همینطور امگا سه می باشد و همینطور طعم بی نظیری دارد. امیدوارم از خوردن این غذا در کنار اعضای دوست داشتنی خانوادتان لذت کافی را ببرید با ما با طرز تهیه کباب ماهی سالمون با سس جعفری همراه باشید.

کباب ماهی سالمون با سس جعفری

مواد لازم برای کباب ماهی سالمون و سس جعفری
ماهی سالمون 1 کیلو
جعفری خرد شده 2 قاشق غذاخوری
سیر درشت 2 حبه
سس خردل یا سس مایونز 2 قاشق چایخوری
روغن زیتون یا روغن مایع 5 قاشق غذاخوری
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
لیمو ترش برای تزیین
نمک و فلفل سیاه مقدار لازم

طرز تهیه کباب ماهی سالمون با سس جعفری:

فر را با دمای 220 درجه سانتیگراد روشن کنید تا گرم شود.

سس خردل ، روغن زیتون ، سیر رنده شده ، آبلیمو ، جعفری خرد شده ، نمک و فلفل را داخل کاسه ای بریزید و خوب مخلوط کنید تا یکدست شود.

ماهی را به تکه های یک اندازه برش بزنید و به پشت روی سینی فر که چرب کرده اید قرار دهید. سس جعفری را روی ماهی ها بریزید و سطح ماهی ها را کامل با سس بپوشانید و در انتها حلقه های لیمو ترش را روی آن بگذارید.

سینی را داخل فری که از قبل روشن کرده اید و گرم شده است به مدت 15 دقیقه قرار دهید تا ماهی ها کباب شوند. سپس همراه با پوره سیب زمینی ، سالاد و … سرو کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>