طرز تهیه دسر گلابی

دسر گلابی یک دسر شگفت انگیز و متفاوت با تمام دسرهایی که به صورت خامه ایی و همراه با بیسکویت و کیک همراه هستند می باشد حتما امتحان کنید و لذت ببرید. بدون شک مشتری همیشگی این دسر خوشمزه خواهید شد.

دسر گلابی

شاید بد نباشد بدانید که گلابی چه خواص بی نظیری دارد.

خاصیت مرطوب‌کنندگی گلابی، بی‌نهایت برای کاهش خشکی موهای‌مان خوب است. به علاوه، این میوه حاوی مقادیر زیادی ویتامین ث است که به عنوان یک آنتی‌اکسیدان طبیعی عمل می‌کند و با سالم نگه داشتن سلول‌های مو، آن را نرم نگه می‌دارد.
از خوردن منظم این میوه گرفته تا درمان موها با این میوه- هر روشی به حذف ژولیدگی زشت موها‌یتان کمک می‌کند. موهای وزدارتان به راحتی توسط گلابی تحت کنترل درمی‌آیند.
اگر مدام به خاطر موهای کدر و غیرجذاب‌تان ناراحت هستید، از این میوه کمک بگیرید.

مواد لازم برای دسر گلابی
گلابی سفت 6 عدد
آبلیمو 2 قاشق غذاخوری
گلاب یا عرق بهار نارنج 1/2 لیوان
دارچین 1 قاشق غذاخوری
مقداری بستنی و سس شکلاتی برای تزیین

طرز تهیه دسر گلابی :

گلابی ها را پوست بکنید اما دم انها را جدا نکنید ، هر گلابی را از وسط به دو قسمت کرده و هسته ها را خارج کنید.

روی گلابی ها کمی ابلیمو بزنید تا رنگ شان تغییر نکند ، درون ظرفی نسوز گلاب یا عرق بهار نارنج مخلوط با دارچین بریزید و گلابی ها را در یک ردیف منظم کف ظرف و روی این مخلوط بچینید.

روی گلابی ها را با فویل بپوشانید و به مدت 30 دقیقه در طبقه میانی فری که از قبل با حرارت 200 درجه سانتیگراد گرم کرده اید قرار دهید.

پس از این مدت زمان گلابی ها را از فر خارج کنید و روی دستمالی قرار دهید تا اب اضافی اش خارج شود سپس در ظرف مناسبی قرار داده و با بستنی ، سس شکلات و … سرو نمائید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>