زنان باردار بدانند

زنان باردار بدانند که مشکلات کوچک و بزرگی در بارداری گریبان آن ها را خواهد گرفت اما جای نگرانی نیست و شما می توانید علائم را کمتر کنید.

زنان باردار بدانند

می دانید بچه ها چند بار دماغشان را می گیرند؟ شما هم موقع بارداری همین کار را خواهید کرد. وقتی باردار هستید، بدن شما به طور مرتب مایع مخاطی تولید می کند که به صورت خشک شده در می آیند. چیزهایی در بینی شما تولید می شوند که به طور مداوم احساس می کنید باید آنها را دربیاورید. اگر بچه دارید، به آنها نگویید که دست در بین خود نکنند.

هرشب خواب های عجیب و غریبی می بینید. که البته خواب هایی نیستند که بتوان راحت به علایم فیزیکی و اضطراب های مربوط به بارداری نسبت داد. خودتان را برای بیدار شدن در نیمه های شب با عرق سرد روی پیشانی آماده کنید.

زنان باردار بدانند که لباس زیرهای اضافی نیاز دارید. شاید لازم باشد روزی دو بار لباس زیر خود را عوض کنید. دلیل آن هم عرق کردن زیاد شما خواهد بود.

همچون یک خانم پیر در هر نقطه از بدنتان درد می کشید. بله، باسن شما بزرگ می شود، لگن خاصره شما و پاهایتان درد می کنند. همه می دانیم که خانم های باردار درد پا دارند. اما دستهایتان هم درد خواهند کرد. همچنین مچ دست و انگشتهایتان. می توانید برای تسکین دردها از قرص استفاده کنید.

خیلی خیلی خیلی از مسایل مختلف عصبانی می شوید. در ترافیک غرغر می کنید و به راننده ها می گویید که با رانندگی خود بچه شما را کشته اند. خانم های باردار لاغر، سگ هایی که پارس می کنند، بچه های خودتان ، همه و همه به موضوعی برای عصبانی کردن شما تبدیل می شوند. بهر حال فقط شما نیستید که این احساس را می کنید. به اتاق خوابتان بروید و چند موزیک عصبانی گوش بدهید و این حالت از بین می رود.

سینه های شما بزرگ و بزرگ تر می شوند. حتی ممکن است خیلی اوقات درد بگیرند. بهر حال بعد از زایمان مهمترین کاری که شما انجام می دهید، شیر دادن به نوزاد خود خواهد بود. برای همین از این مساله ناراحت نشوید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>