تقویت قدرت باروری در طب سنتی 2

قدرت باروری در طب سنتی :امروزه طب سنتی با تمام قدرت و علم سرشاری که از گذشتگان به ارث برده است به کمک طب نوین آمده است و در بسیاری از اوقات حتی جلوتر از طب نوین به کمک بشر شتافته است. طب سنتی همچنین برای تقویت قدرت باروری چند خوراکی که در دسترس همه می باشد را پیشنهاد میکند.

تقویت قدرت باروری

روغن زیتون عالی برای تقویت اسپرم و تخمک
این روغن سراسر فایده و خاصیت برای باروری خوبست چرا که روغن زیتون چربی اشباع شده در روغن زیتون التهاب بدن را کاهش میدهد پس توصیه می شود زنان تحت درمان ناباروری روغن زیتون را در رژیم غذایی خود جای دهند.

تقویت اسپرم و تخمک با سیر پر خاصیت
طبق متون طب سنتی و توصیه متخصصان درمان های گیاهی سیر یکی از بهترین انتخاب های غذایی برای افزایش تولید اسپرم ها و تقویت اسپرم های تولیدی است برای رسیدن به تأثیرات کمکی سیر در این زمینه شروع مصرف با 1 تا 2 حبه سیر در روز می تواند مناسب باشد.

کنگرفرنگی یا آرتیشو برای تقویت اسپرم و تخمک
یکی از گیاهان موثر در تقویت جنسی کنگر فرنگی است و بدون شک آرتیشو یکی از سبزیجاتی است که بیشترین خواص محرک جنسی را دارد، این ماده ی غذایی برای تقویت قوای جنسی افراد بسیار موثر است.

تقویت اسپرم و تخمک با شیرین بیان
شیرین بیان برای خانم هایی که میزان تستوسترون بالا و استروژن پایین دارند و در واقع دچار سندرم تخمدان پلی کیستیک هستند موثر است برای همین نام این گیاه پرخاصیت در لیست گیاهانی که برای تقویت تخمک مفید هستند ثبت شده است.

توجه داشته باشید که این گیاه نباید در دوره ی بارداری مصرف شود.شیرین بیان همچنین به تنظیم قاعدگی در خانم هایی که دچار بی نظمی هستند کمک می کند.

تقویت اسپرم و تخمک با گیاه پنج انگشت
ویتاگنوس موجود در گیاه پنج انگشت باعث رفع نارسایی تخمدان ها می شود و به تخمک گذاری کمک می کند. البته باید بدانید که درمان با ویتاگنوس طولانی مدت بوده و نیاز به صبر و حوصله دارد.

هل برای تقویت اسپرم و تخمک
یکی دیگر از مواد غذایی موثر در تقویت جنسی هل است به این علت که همانند ادویه هایی مثل کاری، زیره، زردچوبه و گشنیز جریان خون را تحریک و بیشتر می کند و به همین دلیل انرژی جنسی شما را بالا می برد.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>