تقویت قدرت باروری در طب سنتی 1

قدرت باروری در طب سنتی :امروزه طب سنتی با تمام قدرت و علم سرشاری که از گذشتگان به ارث برده است به کمک طب نوین آمده است و در بسیاری از اوقات حتی جلوتر از طب نوین به کمک بشر شتافته است. طب سنتی همچنین برای تقویت قدرت باروری چند خوراکی که در دسترس همه می باشد را پیشنهاد میکند.

قدرت باروری در طب سنتی

ادویه ای قوی به نام زنجبیل مناسب برای تقویت اسپرم و تخمک
زنجبیل یکی از مواد غذایی مفید در تقویت جنسی است به طوریکه در طب سنتی چینی زنجبیل را به عنوان یکی از نسخه های اصلی تقویت اسپرم و تخمک توصیه می کنند ، چینی ها زنجبیل را ” یانگ” یعنی ماده ی غذایی که باعث گرمی می شود می نامند و از ان برای درمان ناباروری بسیار کمک می گیرند.

زنجبیل در صدر خوراکی های گیاهی تقویت اسپرم و تخمک قرار گرفته است چرا که میل و قوای جنسی را بالا برده و در شرایط مطلوب نگه می دارد و این جای تعجب ندارد.

خواص زردچوبه

تقویت اسپرم و تخمک با ادویه
برنج قهوه ای برای تقویت اسپرم و تخمک
این نوع برنج به دلیل آنکه منبع خوبی از کربوهیدرات های پیچیده است تخمک گذاری را منظم کرده و باعث باروری می شود. گفتنی است برنج قهوه ای حاوی مقدار زیادی اسید فولیک است، که از نقص لوله عصبی در نوزادان تازه متولد شده پیشگیری میکند.

مارچوبه برای تقویت اسپرم و تخمک
چرا مارچوبه ؟ به دلیل داشتن ویتامین سی بالا ، ولی چرا ویتامین سی ؟ ویتامین C در بدن به دلیل کاهش سطح رادیکال های آزاد قادر خواهد بود قدرت تولید و جنبندگی اسپرم های تولیدی را نیز افزایش دهد.مقادیر بالای ویتامین C در این ماده غذایی آن را به یک محافظ قوی برای جلوگیری از اکسیداسیون اسپرم ها و نیز محافظت از سلامت غشاء سلول های بیضه تبدیل کرده است.

خواص مارچوبه

تقویت اسپرم و تخمک با مارچوبه
تقویت اسپرم و تخمک با گیاه مریم گلی
یکی دیگر از گیاهان موثر در تقویت جنسی گیاه مریم گلی است.مریم گلی سرشار از هورمون هایی است که قوای جنسی زنانه را تقویت می کند و برای زنانی که با سردمزاجی و کاهش میل جنسی مواجه هستند درمان فوق العاده ای از سوی متخصصان طب سنتی است.

تقویت اسپرم و تخمک با برگ های تمشک قرمز
این گیاه جزو معروف ترین درمانی های طبیعی ناباروری است. برگ های تمشک قرمز به دلیل داشتن میزان زیادی کلسیم به تنظیم هورمون ها کمک قابل توجهی می کند و مشکل اختلالات تخمک گذاری را کم می کند.

متخصصان طب سنتی پیشنهاد می کنند آن را همزمان با شبدر چمنی مصرف کنید چراکه بیشتری دارد. علاوه بر این مصرف برگ های تمشک قرمز باعث جلوگیری از سقط جنین و کاهش خونریزی زمان زایمان می شود.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>