طرز تهیه نان سیر ایتالیایی

نان سیر ایتالیایی قطعا جزو بهترین نان هایی است که شما می توانید به راحتی آن را تهیه کنید بسیار خوشمزه و لذیذ است و با انواع سوپ می توانید میل کنید.

نان سیر ایتالیایی

مواد لازم میانی نان سیر ایتالیایی :
سیر تازه 4-6حبه
کره 150گرم
روغن زیتون 8 ق غ
طرز تهیه خمیر :
زرده تخم مرغ 2عدد
شکر 2 ق غ
روغن آب کرده 3 ق س
ماسـت غلیظ 1پیمانه
بیکینگ پودر 2 ق چ
جوش شیرین 1 ق چ
آرد یک کیلوگرم در حدود پنج پیمانه
کنجد و پنیر پیتزا به میزان لازم
سفیده تخم مرغ 1عدد

طرز تهیه مواد میانی نان سیر ایتالیایی:
سیر‌های رنده شده را همراه با کره گیاهی و روغن زیتون مخلوط کرده و کنار می‌گذاریم. (حتما در دمای محیط کار قرار دهید تا زمانیکه که کره نرم شود.) سپس مواد را داخل یخچال قرار می‌دهیم.

طرز تهیه خمیر نان سیر ایتالیایی :
زرده‌های تخم‌مرغ، شکر و روغن را با هم مخلوط کرده و خوب هم می‌زنیم. جوش شیرین و بیکینگ‌پودر را در ماست حل کرده و به مایه تخم‌مرغی اضافه می‌کنیم، سپس آرد را کم‌کم افزوده تا خمیر نرمی حاصل شود و به دست نچسبد. روی خمیر را پوشانده و در جای گرمی به مدت دو ساعت استراحت می‌دهیم.

خمیر را با وردنه باز کرده و قالب گرد می‌زنیم و از مواد میانی داخل خمیر گذاشته و مقداری پنیر پیتزا روی مواد قرار می‌دهیم، به لبه‌های خمیر آب زده و خمیر را تا می‌زنیم. روی خمیر را با سفیده تخم‌مرغ زده شده، خیس کرده و روی آن کنجد می‌پاشیم، سپس نان‌ها را در فر با حرارت ۲۰۰ درجه سانتی‌گراد قرار می‌دهیم تا پخته شود.

نکات نان سیر ایتالیایی :
فر حتما از قبل با دمای ۲۰۰ درجه سانتی گراد گرم شود.
اگر از خمیرهای آماده پیراشکی استفاده کردید، آن را سرخ کنید و داخل فر قرار ندهید، چون خشک می شود.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>