طرز تهیه سوپ شوید

برای درست کردن این سوپ شاید جالب باشد بدانید که شوید می‌تواند با افزایش ترشح انسولین، سطح قند خون را در بیماران دیابتی کاهش دهد.و همینطور که در مقاله‌های طب نوین هم تأکید شده است که استفاده از شوید تازه باعث کاهش سطح تری‌گلیسرید و کلسترول خون می‌شود حالا با دانستن خواص معجزه آسای این سبزی با ما با طرز تهیه سوپ شوید همراه باشید.

سوپ شوید

مواد لازم سوپ شوید :

نخود…………3/1 پیمانه

گوشت چرخ کرده… 200 گرم

شوید………1 تا 5/1 قاشق غذاخوری

روغن……………. به اندازه لازم

برنج…………….. نصف پیمانه

پیاز………………… 2 عدد

نمک و فلفل و ادویه… به اندازه لازم

طرز تهیه سوپ شوید :

ابتدا پیاز را خلال کنید و در یک ظرفی مقداری روغن بریزید و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود . سپس پیاز ها را در روغن تفت دهید و کمی ادویه بزنید. سپس نخود را به آن اضافه کنید و مقداری آب بریزید ، اجازه دهید تا نخود کاملا بپزد.

دوم : گوشت چرخ کرده را با پیاز رنده شده مخلوط کنید و خوب ورز دهید تا جا بیفتد.به صورت کوفته ریزه درآورید و همراه با برنج داخل سوپ بریزید.شوید تازه را هم بریزید و اجازه بدهید تا بپزد تا جایی که برنج لعاب بیاورد.سپس نمک و فلفل را نیز اضافه کنید . میتوانید با توجه به ذائقه ی خودتان می توانید برای ترش شدن سوپ از آب لیمو یا ماست ترش نیز استفاده کنید. امیدوارم لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>