طرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خامه

سالاد سیب زمینی با سس خامه یکی از انواع بی نظیر سالاد سیب زمینی می باشد که بسیار لذیذ است و به سادگی تهیه می شود با ما همراه باشید.

سالاد سیب زمینی با سس خامه

مواد لازم :

سیب زمینی (3 پیمانه پخته و خرد شده) 4 تا 5 عدد بزرگ
خیاربزرگ (متوسط 2 عدد) 1 عدد
تربچه (کوچک) 1 دسته
تخم مرغ (پخته شده) 4 عدد
ساقه کرفس (ریزخرد شده) 2 عدد
ساقه پیازچه (ریزشده) 3 ق غ

مواد لازم برای سس:

فلفل سیاه 1/4 ق چ
نمک 1/4 ق چ
سس (خردل) 2 ق چ
خامه ترش 2 ق غ
سس (مایونز) 1/2 پیمانه

طرز تهیه سالاد سیب زمینی با سس خامه ای:

ابتدا موادی که برای سس داریم باهم مخلوط میکنیم. ودر یخچال قرار میدیم .وجود سس خردل در سس این سالاد برای طعم خاصی هست که به این سالاد میده و مزه غالبی نداره و تند نیست.سیب زمینی ها را آبپز میکنیم و اجازه میدیم کاملا خنک شوند. تخم مرغ ها ی آبپز شده رو هم خرد می کنیم. ساقه های پیازچه و کرفس رو بصورت ریز و تربچه ها بصورت حلقه ای و خیار رو هم خرد میکنیم.

سسی که در ابتدای رسپی اماده کردیم به موادمون اضافه میکنیم و خوب هم میزنیم. ودر انتها نمک وفلفل سیاه میزنیم و چند ساعت در یخچال قرار می دهیم سپس سرو میکنیم.

نکات:

  • پیشنهاد میکنم سیب زمینی هارو بعداز خنک شدن داخل یخچال بذارید بعد برای سالاد استفاده کنین تا برش های یکدستی داشته باشین.
  • میزان نمک و فلفل ذکر شده ذائقه ای هستش و میتونید کم وزیاد کنید.
  • استفاده از پیازچه کامل در کنار ساقه های ان نیز طعم خوبی به سالاد میدهد.
  • جایگزین خامه ترش در رسپی: ماست خامه ای

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>