کارهایی که باعث سقط جنین می شود2

شاید بهتر باشد بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشیدد زیرا که حال سلامت موجود دیگری وابسته به شماست و کارهایی که باعث سقط جنین می شود را بشناسید. و البته که از آن ها اجتناب کنید.

کارهایی که باعث سقط جنین می شود2


چای بابونه
ممکن است تعجب کنید از اینکه استفاده از چای بابونه هم درمان خانگی بدون خطر و طبیعی دیگری برای سقط جنین در اوایل دوره‌ي بارداری است چرا که اغلب ‌پزشکان نوشیدن این چای رابه زنان باردار توصیه می کنند. برای به‌دست آوردن نتیجه‌ي عکس، فقط باید مقدار مصرف‌تان را افزایش بدهید. شما باید چند فنجان چای بابونه در روز بخورید تا جنین سقط شود.

برای این منظور باید بابونه‌ي خشک رابا آب داغ مانند وقتی که چای دم می کنید، ترکیب کنید. حالا چای رابه مدت ۳ تا ۴ دقیقه دم بگذارید و سپس ان را مصرف کنید.

رابطه جنسی
داشتن چند بار رابطه جنسی در ماه اول و دوم بارداری می تواند یکی از روش‌هاي‌ خانگی طبیعی برای سقط جنین باشد. بهتر است بدانید که چه‌طور باید رابطه داشته باشید تا مشکل خودرا حل کنید. دخول مکرر، و همچنین ارگاسم، ممکن است به سقط جنین منجر شود و این تاثیر چندین بار ثابت شده‌است.

سنبل ختایی
اثر سنبل ختایی بر روی زنان بسیار عالی است. این گیاه دارویی به فعال شدن انقباضات کمک می کند و به این ترتیب سبب تسهیل شدن قاعدگی می شود. چنین خواصی سبب میشود که این گیاه دارویی یکیدیگر از روش‌هاي‌ بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری باشد. شما باید گیاه دارویی سنبل ختایی رابا یک فنجان آب ولرم مخلوط کنید و ۴ بار در روز ان را مصرف کنید.

گیاه دارویی توت مار «کوهوش سیاه»
این گیاه یکیدیگر از داروهای خانگی بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. پس از مصرف این گیاه، شما باید کوهوش قرمز مصرف کنید. مهم است بدانید که فقط مصرف کوهوش سیاه سبب پایان بارداری نخواهد شد. با این وجود، اثر ان بر رحم شما منجر به سقط جنین خواهد شد. دوز توصیه شده برای مصرف این گیاه دارویی متفاوت است.

بنابر این، شما باید با یک متخصص گیاه شناسی برای اینکار مشورت کنید. استفاده از کوهوش سیاه بطور کلی خطری ندارد، اما گزارش‌هاي‌ زیادی از اثرات جانبی موقت ان وجوددارد.

.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>