کارهایی که باعث خطر سقط جنین می شود 4

شاید بهتر باشد بیش از پیش مراقب سلامتی خود باشید زیرا که حال سلامت موجود دیگری وابسته به شماست و کارهایی که باعث خطر سقط جنین می شود را بشناسید. و البته که از آن ها اجتناب کنید.

خطر سقط

گیاه دارویی دونگ کوئی
دونگ کوئی، یک گیاه دارویی چینی، که نام علمی ان Angelica Sinensis است یکی از شناخته‌شده‌ ترین و بدون خطرترین داروهای خانگی برای سقط جنین در اوایل بارداری است. شما نمیتوانید این گیاه یا گل دونگ کوئی رابه اسانی به‌دست بیاورید اما در تعداد زیادی از فروشگاه‌ها می توانید ان رابه صورت پودری پیدا کنید. به هرحال بعد از یافتن ان؛ باید مقداری از این پودر را بردارید، ان رابا آب مخلوط کنید و ترکیب حاصل را چند بار در روز مصرف کنید تا به نتیجه‌ي مورد نظرتان برسید.

پاپایا
پاپایا بعنوان یکی از روش‌هاي‌ عالی برای سقط جنین در اوایل بارداری شناخته شده‌است، زیرا درکنار تاثیری که برای سقط جنین دارد، دارای طعم فوق‌العاده‌اي هم هست. گزارش تهیه شده از چند زن تاثیر پاپایا را روی سقط جنین تایید می کنند. پاپایا بدون خطر است و هیچ نگرانی بابت مصرف ان در دوز بالا در مقایسه با سایر داروهای طبیعی برای سقط جنین وجود ندارد.

غلاف آکاسیا و شاخریزه‌های موز
ترکیبی از غلاف آکاسیا و موز یکیدیگر از داروهای بدون خطر و طبیعی برای سقط جنین در اوایل دوره‌ي بارداری است. با این حال، این مورد یک راه‌حل شناخته شده نیست. برای انجام این روش، باید غلاف آکاسیا و شاخریزهای موز را تهیه کنید و انها را داخل کاسه بریزید. حالا، بدون اضافه کردن آب، انها را خوب باهم مخلوط کنید. پس از ان؛ این کاسه را در زیر نور خورشید قرار دهید تا هردو خوب خشک شود.

در مرحله‌ي بعد کاسه رابه سایه منتقل کنید و به ان دو شکر هم اضافه کنید. حالا این مواد تشکیل‌دهنده را پودر کنید. زمانی که کارتان به پایان رسید، یک قاشق از این پودر را همراه با آب مصرف کنید. باید این پور را چند بار در روز مصرف کنید تا زمانی که خون ریزی‌تان شروع شود.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>