میوه های مفید برای افزایش قدرت باروری

متخصصان تغذیه می گویند :آقایانی که می خواهند بچه دار شوند و یا قدرت جنسی خود را افزایش دهند حتما باید از انواع و اقسام میوه ها و سبزیجات، حداقل 5 وعده در روز، استفاده کنند.آنتی اکسیدان های گلوتاتیون و کریپتوکسانتین، که بیشتر در سبزیجات، گوجه فرنگی، فلفل و پرتقال وجود دارد، قدرت و سلامت اسپرم را تضمین می کند.

افزایش قدرت باروری

تاثیر گوجه بر تقویت اسپرم و تخمک
آواکادو برای تقویت اسپرم و تخمک
یک میوه با چندین خاصیت برای تقویت اسپرم و تخمدان ؛ از آنجایی که آووکادو سرشار از ویتامین E، ویتامین B6، و فولیک اسید است، افزایش تحرک و جنبندگی اسپرم با مصرف آووکادو، آن را به ماده غذایی مناسب برای افزایش باروری تبدیل کرده است.

تاثیر موز در تقویت اسپرم و تخمک
میوه پرخاصیت موز سرشار از آنزیمی به نام “بروملین” است. آنزیمی که نقش مهمی در تنظیم هورمون های مردانه دارد. این میوه سرشار از ویتامین B1، ویتامین A، و ویتامین C است که با افزایش استقامت و پایداری اسپرم ها قدرت باروری را در مردان افزایش می دهد.

تقویت اسپرم و تخمک با مصرف موز
گردو و بادام برای تقویت اسپرم و تخمک
مصرف روزانه 2 عدد گردو در روز می تواند مناسب باشد. از دوره ی باستان این اعتقاد وجود دارد که بادام میل جنسی را افزایش می دهد. در سال 2007، محققان ایتالیایی اعلام کردند عملکرد و قوای جنسی زنانی که از سندرم متابولیک رنج می برند پس از دو سال مصرف بادام، میوه و سبزیجات، آجیل، مغزها و دانه های کامل و روغن زیتون بهبود یافته است.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>