طرز تهیه کوکوی ماکارونی

غذای خوشمزه ای که حتی بچه های بد غذا هم می پسندند. اکثر کودکان عاشق ماکارونی هستند و اگر بخواهیم یک ذره در این غذای لذیذ خلاقیت ایجاد کنیم می توانیم با کمی پنیر پیتزا این کار را به راحتی انجام دهیم . با ما با طرز تهیه کوکوی ماکارونی همراه باشید.

کوکوی ماکارونی

مواد لازم برای کوکوی ماکارونی
کوکوی ماکارونی
ماکارونی:600 گرم
قارچ ورق شده:350 گرم
تخم مرغ:7 تا 8 عدد
سوسیس خرد شده:250 گرم
فلفل دلمه ای خرد شده:یک عدد
نمک و فلفل:به میزان لازم
پنیر پیتزا رنده شده:100 گرم
روغن:به میزان لازم


طرز تهیه کوکوی ماکارونی:

در یک ظرف مناسب آب بریزید و پس از جوش آمدن، ماکارونی را با نمک و یک قاشق روغن روی حرارت بگذارید و بپزید تا نرم شود، سپس آن را صاف کرده و بگذارید سرد شود. تخم مرغ و قارچ و بقیه مواد را در ظرف گودی بریزید و ماکارونی را به آن اضافه کنید و خوب به هم بزنید و در یک ماهیتابه مناسب روغن بریزید و از مواد داخل روغن داغ بریزید و سرخ کنید. این کوکو را برش بزنید و پشت و رو کنید تا کاملا سرخ شود.

نکات تکمیلی در مورد کوکوی ماکارونی:
کوکوی ماکارونی جزو غذاهای دانشجویی میباشد
زمان آماده سازی مواد اولیه و مایحتاج آن حدودا 15 دقیقه
و زمان پخت و انتظار آن در حدود 1 ساعت و 0 دقیقه میباشد .
کوکوی ماکارونی را می توانید در وعده نهار – شام – سرو کنید .
همچنین میتوان در ماه رمضان به عنوان افطار – میل کرد .
توجه نمایید مقدار مواد اولیه و دستور تهیه برای 8 نفر مناسب میباشد .

خواص ماکارونی:

ماکارونی بهترین منبع برای افزایش وزن است

ماکارونی سرشار ازکربو هیدرات است و به افزایش وزن کمک می‌کند. هر صد گرم حدود ۵۰ گرم کربوهیدرات دارد و بهترین منبع برای افزایش وزن سالم است.

ماکارونی به بدن انرژی می‌دهد

ماکارونی سرشار از کربوهیدرات است و به بدن انرژی می‌دهد. مصرف ماکارونی می‌تواند، سطح سوخت و ساز بدن را افزایش دهد، و شمارا فعال نگه می‌دارد و ضعف وبی حالی را کاهش می‌دهد.

ماکارونی مفید برای کم خونی است

پاستا غنی از آهن است، و می‌تو اند به بیماری کم خونی در زنان باردار کمک کند. برای افزایش تشکیل سلول‌های قرمز خون بسیار خوب است، چون مانع کم خونی می‌شود. سطح هموگلوبین بدن را طبیعی نگه می‌دارد. ماکارونی برای سلامت استخوان‌ها مفید است

ماکارونی غنی از اسید‌های آمینه و پروتئین است. پروتئین به سلامت استخوان‌ها کمک می‌کند و از درد استخوان جلوگیری می‌کند. اگر مشکل درد مفصل دارید، حداقل دوبار در هفته حتما از ماکارونی استفاده کنید ماکارونی مزایای تغذیه‌ای زیادی دارد، که حتما باید در برنامه رژیم غذایی روزانه خود از آن استفاده کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>