طرز تهیه پاپ کورن میگو

پس در واقع پاپ کورن میگو نوعی میگوی سوخاری ساده است. برای سرخ کردن میگوها یک تابه با 3-4 سانت روغن کافی است. پاپ کورن میگو بسیار ترد و لذیذ است و برای سرو میتوانید آن را روی یک برگ کاهو قرار دهید یا همراه با سبزیجات دلخواه خود آن را سرو کنید.

پاپ کورن میگو

مواد لازم برای پاپ کورن میگو
میگوی خام پاک شده 450 گرم
آرد 1 و 1/3 پیمانه
پودر پیاز 1 قاشق غذاخوری
پودر سیر 1 قاشق غذاخوری
نمک دریا 1 و 1/2 قاشق غذاخوری
فلفل سیاه 1 و 1/2 قاشق غذاخوری
فلفل سفید 1 قاشق غذاخوری
پاپریکا 2 قاشق غذاخوری
تخم گشنیز 2 قاشق غذاخوری
آویشن 2 قاشق غذاخوری
تخم مرغ 6 عدد
روغن برای سرخ کردن

طرز تهیه پاپ کورن میگو:

آرد، پودر پیاز، پودر سیر، نمک، فلفل سیاه، فلفل سفید، پاپریکا، تخم گشنیز و آویشن را در کاسه بزرگی بریزید و خوب با هم مخلوط کنید.

تخم مرغ ها را در کاسه دیگری بشکنید و هم بزنید.

میگوها را پاک کنید و رگ سیاه پشت آنها را جدا نمایید. بعد از شستن، یکی یکی میگوها را در تخم مرغ فرو ببرید و سپس در مخلوط آرد بغلتانید.

روغن را در یک تابه عمیق یا در سرخکن بریزید و بگذارید تا دمای 180 درجه سانتیگراد داغ شود.

تعدادی از میگوهای آماده شده را که در تابه جا میشوند در آن بریزید و به مدت 2-3 دقیقه سرخ کنید تا به رنگ طلایی تیره در بیایند. کف بشقابی دستمال حوله ای بیاندازید و پاپ کورن میگو را در آن بریزید تا روغن اضافی اش گرفته شود.

این کار را برای بقیه میگوها تکرار کنید.

امیدوارم این غذای خوشمزه را در منزل درست کنید چون میگو یک غذای دریایی سالم و سرشار از ویتامین ها و مواد مغذی می باشد و در کنار خانواده از خوردن آن لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>