طرز تهیه رامن

رامن یک غذای بسیار خوشمزه کره ایی که با استفاده از نودل درست میشه و شما هم می تونید از بسته های آماده نودل استفاده کنید و تکه ای مرغ یا گوشت داخلش بندازین.

رامن

مواد لازم برای رامن:

یک بسته نودالیت
3 حبه سیر
هویچ ۱عدد
سبزی سوپ ۲ قاشق غ خوری
رب ۱ قاشق غ خوری


طرز تهیه رامن

اول بهتون بگم که بهتره از نودل با طعم گوشت استفاده کنید .هویچ و سیر رو خورد میکنیم. البته بگم میتونین از سبزیجات دیگه ای هم استفاده کنید و حتما از پازچه استفاده کنید که طعم بی نظیری بهش میده.

یه قابلمه رو تا نصف پر میکنیم تا جوش بیاد.بعد اینکه جوش اومد نودالیت رو توش میندازیم. و بعد ادویه نودل را که بسیار خوشمز هاش میکنه را به مواد اضافه می کنیم.وقتی نودل کمی شل شد حالا همش میزنیم.حالا رشته ها سوا شدن … بعد هویج و سیر و سبزی خورد شده رو بهش اضافه میکنیم. و بعد یک قاشق رب رو بهش اضافه میکنیم.

بعد از نیم ساعت رامن آمادست.

نکات :

این غذا در کره به صورت بسیار بسیار تند سرو میشه.

میتونید داخل غذا مقداری سس سویا هم بریزید تا خوشمزه تر بشه.

برخی به این غذا گوشت،مرغ،ژامبونعسیب زمینی و حتی تخم مرغ آبپز هم اضافه میکنن.

اگر دوست دارید غذا رو کمی آبدار بردارید.این غذا حتی میتونه مثل سوپ با آب تهیه بشه.

در صورت تمایل مقدار کمی زعفران و آبلیمو هم به غذا اضافه کنید.

خواص هویج :

هویج، موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.هویج، مقدار کلسترول خون را پایین می آورد.اگر هویج مصرف کنید، بینایی شما تقویت می شود و می توانید در شب بهتر ببینید.اگر اسهال دارید، هویج مصرف کنید.هویج بدن را از سرما محافظت می کند.هویج، تصفیه و تمیز کردن کبد را با خارج کردن صفرا و چربی ها انجام می دهد و کلیه ها را تقویت می کند.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>