طرز تهیه خوراک اردک

خوراک اردک غذایی است که شاید گاهی به علت بوی زحم کمتر مورد توجه قرار بگیرد ما در این دستور روشی را با عطر و طعم بی نظیر اردک به شما آموزش می دهیم.

خوراک اردک

مواد لازم برای خوراک اردک :
گوشت اردک/ ۵۰۰ گرم
نخود فرنگی/ ۲۰۰ گرم
قارچ/ ۱۰۰ گرم
بادام بو داده/ ۱۰۰ گرم
ساقه کرفس/ ۲ عدد
روغن/ ۲ قاشق سوپ خوری
سویا سس/ ۲ قاشق سوپ خوری
آرد ذرت/ ۲ قاشق چای خوری
نمک/ ۱ قاشق چای خوری
آب مرغ/ ۱ فنجان


طرز تهیه خوراک اردک
ابتدا گوشت را به صورت برش های بسیار نازک ببرید. بعد قطعات برش خورده گوشت را با نمک مزه دار کنید.

روغن را درون یک تابه مناسب بریزید و بر روی حرارت قرار دهید، پس از داغ شدن گوشت را داخل روغن بریزد، تا سرخ شود و به شکل ترد در آید. سپس سس سویا را به آن بیافزاید و مقداری به هم بزنید.

قارچ و کرفس را خوب شست و شو دهید و آن ها را به شکل قطعات کوچک خرد نمایید. بعد به گوشت اضافه کنید و مقداری به هم بزنید تا ۲ الی ۳ دقیقه بپزد.

در مرحله بعدی طرز تهیه خوراک اردک باید آب مرغ را به آن اضافه کنید، بعد نخود فرنگی از قبل پخته شده را بیافزاید و ۵ دقیقه به آن زمان دهید تا خوب بجوشد.

آنگاه برای غلیظ تر شدن خوراک اردک، مقدار کمی آب را با آرد ذرت کاملا مخلوط کنید، سپس آن را به مواد اضافه کنید، اجازه دهید چند دقیقه ای بپزد، تا به اصطلاح غذا جا بیافتد.

در مرحله آخر بادام بو داده شده را به آن بیافزاید. اکنون خوراک اردک آماده سرو کردن می باشد.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>