این خوراکی ها نازایی می آورد

شاید شما هم تا به حال نمی دانستید که مصرف چه خوراکی هایی موجب نازایی می شود و یا اینکه خوردن چه غذاهایی شانس باروری شما را کاهش می دهند اما امروزه علم ثابت کرده است که با رژیم غذایی مناسب می توانید شانس باروری تان را افزایش دهید.

نازایی

براساس جدیدترین پژوهش ها، مصرف بیش از اندازه قند، شکر و خوراکی های شیرین علاوه برافزایش احتمال ابتلا به بیماری دیابت می تواند در زنان متاهل ایجاد نازایی کند.

کارشناسان در تحقیقات خود دریافتند مصرف خوراکی ها و موادغذایی شیرین می تواند سبب ابتلای زنان به سندروم پلی کیستیک تخمدان شود که در اثر این بیماری تخمک ها پس از پایان قاعدگی آزاد نمی شوند و در بدنه رحم باقی می مانند در نتیجه دیگر تخمکی در دهانه رحم برای لقاح وجود ندارد و زن دچار ناباروری می شود.

خوردن موادقندی باعث تولید انسولین مازاد دربدن شده که رابطه مستقیمی با ابتلا به سندروم پلی کیستیک دارد در همین راستا کارشناسان به بانوانی که تمایل به فرزند آوری دارند توصیه می کنند ورزش های منظم انجام داده و حتی الامکان از خوردن مواد غذایی شیرین خوددار ی کنند و با انجام آزمایش های دوره ای منظم همواره قند خون خود را کنترل کنند.

آووکادو، آجیل، تخمه و ماهی‌های روغنی از جمله سالمون و ماهی تن، منابع خوبی برای چربی‌های مفید به حساب می‌آیند. البته اگر باردار هستید یا تصمیم به بارداری گرفته‌اید، نباید بیشتر از 2 وعده در هفته از ماهی‌های روغنی استفاده کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>