طرز تهیه گریل چیکن پنه

گریل چیکن پنه یک غذای ایتالیایی و یا بهتر بگوییم یک پاستای ایتالیایی بسیار خوشمزه و همچمنین سالم می باشد و مطمئنا یکی از طعم های بی نظیر پاستا می باشد.

گریل چیکن پنه

برای درست کردن این پاستا شاید بد نباشد بدانید که تیم تحقیق کیفیت رژیم غذایی و مصرف مواد مغذی را در افراد پاستاخور و افرادی که پاستا نمی خوردند مقایسه کردند.
بررسی ها نشان داد افرادی که پاستا می خوردند دارای مصرف بیشتر ویتامین ها و مواد معدنی از جمله فولات، آهن، منیزیم و فییر رژیمی بودند. همچنین این افراد کمتر چربی اشباع شده و قند افزودنی مصرف می کردند.
این تنها گزارش در مورد خواص مصرف پاستا نیست. سال گذشته محققان با بررسی 23 هزار ایتالیایی دریافتند مصرف پاستا با کاهش شاخص توده بدنی مرتبط است.
همچنین تحلیل و بررسی حدود 50 مطالعه هم نشان می دهد که رژیم غذایی کم کربوهیدرات به اندازه رژیم غذایی کم چرب و با کربوهیدرات بالا در کاهش وزن موثر است.

مواد لازم برای گریل چیکن پنه:

سینه مرغ 2 عدد . پاستای مدادی 1 بسته . پنیر چدار 4 ورقه . سیر 2 حبه

رب گوجه فرنگی 2 قاشق غذاخوری . روغن زیتون ، جعفری ، ریحان مقدار لازم

طرز تهیه غذای ایتالیایی :

پنه ( پاستای مدادی ) را با توجه به دستور روی بسته بندی بپزید و ابکشی کنید ؛ سینه های مرغ را بکوبید و روی ان نمک و فلفل بپاشید ، داخل ماهیتابه مقدار کمی روغن بریزید و مرغ را تفت دهید تا بپزد و رنگش تغییر کند سپس با چاقو به صورت باریک برش بزنید ( میتوانید مرغ را کباب کنید یا داخل فر بپزید ).

داخل قابلمه مقداری روغن بریزید ، سیرهای خرد شده را داخل روغن بریزید و کمی تفت دهید سپس رب گوجه فرنگی و نصف لیوان آب را اضافه و مخلوط کنید ، حرارت را زیاد کنید تا سس به جوش بیاید.

پس از به جوش امدن سس حرارت را کم کنید و پنیر چدار ، جعفری و ریحان خرد شده ، نمک و فلفل را اضافه کنید و هم بزنید تا سس غلیظ شود ، پاستای آبکش شده را به سس اضافه و مخلوط کنید سپس در ظرف بکشید و روی آن را با روغن زیتون و تکه های مرغ تزیین و سرو کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>