طرز تهیه ماهی سوف

برای خوردن این ماهی خوشمزه شاید جالب باشد چند نکته از خواص ماهی را بدانید تا رغبت بیشتری برای خوردن ماهی داشته باشید با ما با طرز تهیه ماهی سوف همراه باشید.

مطالعات جدید دانشمندان نشان می دهد امگا 3 روغن ماهی می تواند فرکانس تشنج بیماران مبتلا به صرع را کاهش دهد.حدود 2.3 میلیون بزرگسال و حدود 470.000 کودک در ایالات متحده به صرع، یک بیماری عصبی مادام العمر با تشنج همراه است مبتلا هستند. در حال حاضر، یک مطالعه جدید ادعا می کند بیماران مبتلا به صرع می توانند در حملات تشنج با مصرف روزانه دوز کم امگا 3 روغن ماهی عوارض این بیماری را کاهش دهند.

ماهی سوف

ماهی به پیشگیری و درمان افسردگی کمک می کند و شما را به انسانی شادتر مبدل می کند. افسردگی یک اختلال روانی جدی و فوق العاده شایع است. مشخص است که افسردگی، باعث غم و اندوه، کاهش انرژی و از دست دادن علاقه به زندگی و فعالیت ها می شود. آزمایش های کنترل شده متعدد نیز نشان دادند که اسیدهای چرب امگا 3 در برابر افسردگی مفید هستند و به طور قابل توجهی باعث افزایش اثربخشی داروهای ضد افسردگی می شوند. ماهی و اسیدهای چرب امگا3، هم چنین ممکن است به سایر اختلالات روانی مانند اختلال دو قطبی کمک کند.

مواد لازم برای ماهی سوف
ماهی سوف بزرگ 1 عدد
زرده تخم مرغ 2 عدد
آب نارنج یا آبلیمو 1 فنجان
آرد سفید 3/4 ایوان
روغن سرخ کردنی، نمک و فلفل به میزان دلخواه

طرز تهیه ماهی سوف :

ماهی سوف را روی تخته آشپزی قرار دهید و شکم آن را با چاقو چاک دهید. محتویات شکم را خارج کنید و ماهی را تمیز بشوئید. پشت ماهی را نیز یک چاک عمیق بدهید و استخوان ستون فقرات را جدا سازید. یک ظرف پر از آب حاضر کنید و نصف قاشق آبلیمو داخل آن بریزید. ماهی را 5 دقیقه در این آب قرار دهید. سپس پوست ماهی را بکنید.

ماهی را به قطعات دلخواه ببرید. در یک ظرف زده های تخم مرغ را با چنگال خوب بهم زده و آب نارنج یا آبلیمو و نمک و فلفل را با آن مخلوط کنید. تکه های ماهی را به مدت 1 ساعت درون این مخلوط قرار دهید.

سپس در یک تابه مخصوص طبخ ماهی روغن بریزید و اجازه دهید تا خوب داغ شود. ماهی را در آرد بغلتانید و سپس دو طرف ماهی را در روغن سرخ کنید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>