طرز تهیه سوپ یونانی

سوپی که در این پست می خواهیم به شما آموزش دهیم در واقع سوپ یونانی مرغ و لیمو می باشد که از مواد ساده با طعم بی نظیری تشکیل شده است. بر خلاف اکثر سوپ ها که با جو طبخ می شود این سوپ با برنج تهیه می شود امیدواریم لذت ببرید با ما با طرز تهیه سوپ یونانی مرغ و لیمو همراه باشید.

سوپ مرغ

مواد لازم سوپ یونانی مرغ و لیمو :

آب مرغ ۵ پیمانه فیله مرغ ۲۳۰ گرم برنج ۱/۲ پیمانه تخم مرغ ۲عدد لیمو ۲ عدد شوید ۱/۲ پیمانه فلفل سیاه به میزان لازم

طرزتهیه:

۱-ابتدا تکه های مرغ را بشورید و در قابلمه ای به همراه مقداری آب به مدت 20 دقیقه روی حرارت قرار دهید تا بپزد و نرم شود . به وسیله ی یک چنگال تکه های مرغ را ریش ریش کنید.

۲– در قابلمه ای دیگر کمی آب بجوشانید و برنج را بپزید، سپس آن را آبکشی کرده و به همراه تکه های مرغ، به آب مرغ اضافه کنید. آن ها را بجوشانید و سپس حرارت را کم کرده و بگذارید تا کمی بجوشد . .

۳- تخم مرغ و آبلیمو را با هم بزنید تا یکدست شوند. سپس ترکیب را در سوپ بریزید. برگ های شوید و کمی فلفل سیاه هم به سوپ اضافه کنید و آن را فورا میل کنید . ترکیب تخم مرغ و لیمو را نگذارید زیاد بجوشد زیرا تخم مرغ می بندد و ظاهر خامه ای سوپ را تغییر می دهد.

نکاتی سوپ یونانی مرغ و لیمو:

۱– از فیله ی بدون پوست و استخوان سینه ی مرغ استفاده کنید.

۲– به جای برنج می توانید از رشته ی سوپ با شکل دلخواه استفاده کنید.

امیدوارم لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>