طرز تهیه سالاد گرم مدیترانه ای

سالاد گرم مدیترانه ای قطعا پیشنهاد شگفت انگیزی برای وعده غذایی شما خواهد بود خصوصا اینکه شما از رژیم سالم مدیترانه ای استفاده کنید که بسیار مفید است.

سالاد گرم مدیترانه ای

مواد لازم برای سالاد گرم مدیترانه ای برای 4 نفر
تربچه (خرد شده) 4 عدد
کاهوی خرد شده (یا برگ اسفناج تازه) 6 پیمانه
گوجه‌فرنگی (گیلاسی) یک پیمانه
کاسنی قرمز (کوچک) دو عدد
دنده بره (کوچک) 8 عدد
فلفل سیاه ¼ قاشق چایخوری
نمک نصف قاشق چایخوری
آویشن تازه دو قاشق چایخوری
مرزنجوش تازه (خرد شده) یک قاشق غذاخوری
پیازچه (خرد شده) دو قاشق غذاخوری
سرکه قرمز 3 قاشق غذاخوری
روغن زیتون 1/3 پیمانه

طرز تهیه سالاد گرم مدیترانه‌ای

برای تهیه سس، در یک کاسه متوسط، روغن، سرکه، پیازچه، مرزنجوش، آوین، نمک و فلفل را با یکدیگر مخلوط کنید.
دنده‌های بره را در یک بشقاب گود و بزرگ بچینید. ¼ پیمانه از سس را روی آنها بریزید. دنده‌ها را برگردانید و دوباره روی آنها سس بریزید. بشقاب گوشت‌ها را با پلاستیک بپوشانید و به مدت یک تا دو ساعت در یخچال قرار دهید. بقیه سس را نیز در یخچال نگهدارید.
برگ‌های کاسنی را جدا کنید و آن را به 6 بخش مجزا تقسیم کنید. روی آنها سس بمالید. گوجه‌فرنگی‌های گیلاسی را درون سیخ چوبی بکشید. کاسنی‌ها را نیز در سیخ بکشید.
کباب‌پز را با شعله متوسط روشن کنید. دنده‌‌ها را نیز سیخ بکشید و آنها را روی زغال به مدت 12 تا 17 دقیقه کباب کنید تا کاملا پخته شوند. گوجه‌فرنگی و کاسنی را نیز به مدت 2 تا 3 دقیقه کباب کنید.
سبزیجات را درون بشقاب‌های بچینید. گوجه‌فرنگی و کاسنی‌ها را از سیخ خارج و درون بشقاب بچینید. دنده‌ها را روی آنها قرار دهید.
در آخر از سسی که تهیه کرده‌ بودید، روی همه مواد بریزید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>