طرز تهیه سوپ تره فرنگی

شاید برای درست کردن این سوپ خوشمزه جالب است این نکته را بدانید که در هر 100 گرم تره فرنگی، 38 گرم آب, 1 گرم پروتئین و 2 گرم فیبر رژیمی وجود دارد. مواد مغذی کافی از جمله ویتامین A, ویتامین B6, ویتامین C و ویتامین K را به شما می دهد و این دلیل خوبی است تا دست بکار شوید با ما با طرز تهیه سوپ تره فرنگی همراه باشید.

سوپ تره فرنگی
Leek and Potato Soup

مواد لازم سوپ تره فرنگی:

تره فرنگی ……………………2 بوته

سیب زمینی …………………..400 گرم

پیاز……………………………2 عدد

خامه………………………….. به میزان دلخواه

آب مرغ………………………4 لیوان

روغن ………………………. به اندازه لازم

نمک و فلفل و زردچوبه…….. به اندازه لازم

طرز تهیه سوپ تره فرنگی :

ابتدا تره فرنگی و پیاز و سیب زمینی را به صورت نگینی ریز خرد کنید. و در یک ظرفی مقداری روغن ریخته و روی حرارت قرار دهید تا داغ شود سپس مواد خرد شده را در روغن تفت دهید.و بعد کمی آب مرغ را اضافه کنید تا سیب زمینی ها پخته شود.

دوم : نمک ، فلفل و زردچوبه و خامه را اضافه کنید و هم بزنید تا مخلوط شود وبقیه آب مرغ را اضافه کنیدو به مدت 20 الی 30 دقیقه اجازه دهید تا بجوشد و جابیفتد. سوپ شما آماده است.این سوپ مناسب افطار است امیدوارم لذت ببرید.

ارسال نظر

Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 24
/>
Warning: Undefined variable $req in /home/honarfa/domains/honarfa.ir/public_html/wp-content/themes/honarfa/comments-form.php on line 31
/>